Arkadaşlar benim kırılan bi dişim vardı onu üstüne geçici dolgu yapmışlardı şu an o arada ağrı yok fakat çok yoğun bir koku var. O tarafla da hiçbir şey yiyemiyorum hep tek tarafla yiyorum. Yarın o dişim çekilecek gözümde çok büyüyor ilk defa diş çektiricem çok tedirginim 🥹