burcuuuk o zamanlar mama veriyorum diye oğlum gündüzleri de düzgün yemek yemiyordu mamaya güvendiği için, sonra ağır bir gribe yakalandı malesef hiçbir şey yiyemiyordu, içtiği mamayı saniyesinde geri çıkarıyordu, sabah akşam sadece yoğurt yiyordu hastalığı bitene kadar. Bu sayede mamayı bıraktık hem gündüz hem gece aynı anda bırakmış olduk, hastalığı düzeldikten sonra da hiç hatırlamadı mamayı, normal yemesi düzeldi yemeklere ağırlık verdik