Bebeğim 4 aylık bianda hasta oldu balgamli kusmaya başladı burnu falan tıkalı olunca acile götürdük röntgen çekildi enfeksiyon var biraz dedi antibiyotik verdi ama kararsiz kaldım kullanıp kullanmamakta çocuk doktoru da yok sorsak agumentin yazmış ama versek mi acaba anneler kullanan oldumu aranızda bebeğim küçük olunca korktum