Güzel, tatlı annelerim ben 28 yaşındayım ehliyet almak istiyorum çok geç kaldım almak için (bence) ama çok korkuyorum yapamamaktan bisiklet sürerken bile korkarak sürüyordum beceremeyecekmişim gibi hissediyorum böyle hissedipte ehliyet alan oldumu ama gerçekten korku panik stres yaşayıp ama asla yapamam alamam diyipte ehliyet alan oldumu