birannee_ bendede korkmaz vardi belli bir zamandan sonra hepsi aynı arızayı veriyor demek ki, b eşim evdeyken aynı dediginizden oldu buhar vermiyor birden patliyacakmis gibi ses çıkarıyordu. Ani buhar çıkartıp ocağı söndürüyor o kadar basıncı yüksekti Eşim aldı direk çöpe attı bende çok korkmustum. Servisi aradigimde gönderin contası mi lastihi mi ne yenilecekmis. Guvenemedim birdaha . fissler aldım yani maşallah diyeyim çok ama çok memnunum