birannee_ benim düdüklüm de korkmaz, ama ben çok korkuyorum😅😅 benimki de kaynadığı zaman çok hafif ötmeye başlıyor, 5 dk sonra PIISSSSS diye bi hava çıkarıyor, benim de aklım çıkıyor. Geçen öğlen yemek koydum 10 dk bir yere gidip gelecektim, ötüyor mu acaba bu şimdi diye yaklaştım düdüklüye tam o sırada yine sesli şekilde hava çıkardı bir zıplamışlığım var😅 şimdi kapağı açıkken kaynatıp sonra kapatıyorum öyle şeyler yaşamıyorum. Tencere tamiri yapan bir yer varsa bi götürün isterseniz. Ben bu saatten sonra alırsam patlamaz garantili fissler alırım, ona da şu an bütçem yok🫠