Kızım 1 yaşına girdi, 4 gün önce 3 gün önce de 1 yaş aşısı yapıldı aşıdan sonra bi garipleşti sürekli ağlıyor mızmız huysuz sürekli kucak istiyor sinirleniyor oyuncakları fırlatıyo normalde kendi kendine oynar başkalarına gülücük saçıp kucaklarına atlardı ama kimseye gitmiyor huysuz durmuyor sürekli dibimde aşıdan kaynaklı mı sendrommu anlamadım aynı durumu yaşayan varmı