Kızlar bebeğim 1 yaşına girdi yeni asla emeklemiyor o kadar uğraşıyoruz yok. Panda gibi dönüp dolaşıyor odayı her yere gidiyor dönerek. Yere koyduğum an dönmeye başlıyor. Oyuncakları uzağına koyuyorum sürünerek gitsin diye yok dönerek bi şekilde gidip alıyor. Tontiş biraz bu arada. Yürümeyi geçtim Ayakta da durmuyor 2-3 saniye basıp dizlerini kırıyor. Doktor emekleme bir gelişim basamağı değil zaten 18aya kadar yürümemesi normal dedi. Kan sonuçları tahlilleri falan normal bu arada. Ama kafaya takıyorum ister istemez. Çevremdekiler daha iyi ne kadar geç yürürse o kadar rahat edersin diyor. Var mı benim pandam gibi olan bebiş anneleri sizler ne durumdasınız