Kalça çıkıklığı için doktor önerisi İstanbul anadolu yakasında olup yaptıran memnun kalan var mı acaba? Kalça çıkıklığı tanısı konuldu ama hala bir tedaviye başlayamadık doktor kontrolünde pavlik bandajını takamayacağını medikalcinin takıcağını söyledi bunun üzerine medikalciye taktırdı 4 gün sonra hastaneye gittiğimizde doktor yoktu başka doktora gösterdik medikalcinin taktığını bu böyle olmaz dedi doktorun takması lazım dedi kendiside takmadı 3 aylık çocuğumla birlikte bir işlem yapamadan hastaneden çıktık.