Kızlar kızım 2 yaşında bu aralar sürekli benim telefonumun galerisinden video izlemek istiyor.
İşte parka gittiği oyuncaklara bindiği videoları açtırıyor.
Anneanneyi aç diyor onunla olan videolarını izlemek istiyor.
Ne bileyim işte kendi bebeklik videolarını falan hepsini izlemek istiyor.
Çok sık olmaya başladı bu ara.
Kendini ve sevdiklerini izlemekten mutluluk duyuyor.
Sonuçta bu da bir ekran bana göre nasıl önüne geçebilirim? Bunun için çok ağladı bugün kendini izleyecekmiş parkta sallanırken aç diyor 😂
Demek ki ben kapatınca sen ağlıyorsan seni üzüyor bu videolar dedim bir daha açmayacağım dedim.