merhabalar alt komşumun oğlu 20. Aya girecek . Konu şu ki hiçbir şekilde çocukla ilgilenilmiyor çocuk hep ağlıyor hep hep annesine o kadar yapışık ki anlatamam anlamlı kelimesi bu ve Anne başka hiçbir kelime yok tv hep açık herhangi bir oyuncakla oynaması yok sadece dağıtıyor her yerde ağlıyor eliyle birseyler gösteriyor anlamiyoruz ağlıyor ve her ay antibiyotik kullanıyor çünkü hep enfeksiyon çıkıyor çocuk hep hasta ve sürekli yediği şeyler makarna kola abur cubur . Artık ben endişeleniyorı çocuk için geceleri hep aglar 6.7 kez uyanır bu sizce normal mi ?? Beninde bebeğim 10 aylık bilmiyorum çocuğu gördükçe korkuyorum