Bizim de bunun gibi sadece bir taneyle başladı şuan bütün vücudunda var bacaklarında ön tarafında arka popo kısmında belinde sırtında yüzünde kafasında her yerinde çocuğum acıyor kaşınıyor diye ağlıyor ama böyle sivilceyi aştı bizimki kırmızı leke gibi duruyor kuru kuru kabuk gibi de garip bir şey yani
Götürmediğimiz doktor, kullanmadığımız merhem kalmadı.
Cami hocamıza sorduk ben bir suya okuyayım içirin bir deneyin dedi
Onu bekliyoruz şuan