Gamzeay1 Kızlar bizim evlilik yıldönümümüzdü eşimden istediğim 3 şey vardı arçelik espresso kahve makinesi apple saat yada kullaklık apple saat kulanan varmı ?? Yada sizce hangisi olmalı bilemedim ya yardımm lütfen 😢😢
oylesinebiri__ Gamzeay1 hangisine ihtiyacım var diye düşünme bence canın hangisini istiyorsa nasıl mutlu olacaksan onu yap
Nacafa Gamzeay1 bana kalırsa espresso makinası ama diğer iki seçenek arasında kalıyorsanız saat bence kulaklık muadil bulabilirsiniz ama saatin muadilleri orijinali gibi olmuyor
yenibir_ Gamzeay1 eve alınan eşyalar bizim şahsi hediyemiz değil ev aleti ev için ihtiyaç benim gözümde hepsi saat mi kulaklık mı bence saat ✨🤌🏻
Gamzeay1 sengul34 ay ama ben hiç kullanmadım şuan filtre ve türk kahvesi makinam var karar veremedim 🥹
elifkesim Kahve makinesi evin ihtiyacı her zaman alınabilir araç kişisel olarak saat tavsiye ederim her ikiside var bende ama saat daha çok işimi görüyor 😊 Watch se modeli var bende
Gamzeay1 elifkesim ay evet öyle ama eşim kahveyi sütlü seviyor genelde kesin onun için aklıma düşürdü hahaha 😅
kimbumadam Gamzeay1 Saatin şarjı çok çabuk bitiyor benim için cinnet sorun değil diyorsan tercih edilebilir tabi. Kulaklıkta , evde kullanıcaksan muadil iş görür huawei gibi
tecrubeli kimbumadam hangi modeli var bende 11 var yeni çıkan ama 1.5 gün gidiyor şarjı çok kötü değil aslında
tecrubeli Gamzeay1 kesinlikle saat derim hem sürekli sağlık verilerinizi ölçüyor hem de evin içinde telefon taşımaya gerek kalmıyor. Spor yapıyorsanız daha da kullanışlı zaten
kimbumadam tecrubeli Telefon bir sürü şey yapıyo 😂 bu olduğu yerde bile kendini yiyip bitiriyo lanet Biri saat soruyo telefondan bakıyorum rezillik😂
tecrubeli kimbumadam ama her dk ölçüm yapıyo ya o da yoruluyor ablası yazık öyle deme😂 ben çok alıştım ya mesela telefondan müzik açıp çocuk uyurken yanına koyuyorum ben saatten konuşuyorum biri ararsa. Veya telefondan ses tanıma açıp bebek ağlamasını telsiz gibi kullanıyorum bazen
kimbumadam tecrubeli Kamera olarakta kullanılıyor kız güzel fekaat benim dana 2,5 yaş Azmini tebrik ederim gidem de şarja takam🤭