kirkiz Hanımlar Merhabalar Bebeğim doğduğunda alnında gözünde ve burnunda lekelerle doğdu. Burnundaki gitti denecek kadar azaldı ama alnındaki hala belirgin. Acaba bebeğinde bu lekeden olan var mı? Geçer mi?
pimpiriklianne43 kirkiz resim atarsan daha net birsey söyleyebiliriz oglumunda alnında vardı beyaz leke gecti
Poncikkkk kirkiz Melek öpücüğü olarak geciyor bu kırmızılıklar sorun yok yani buradan da bakabilirsin
Kuzularinanasi kirkiz melek opucugu deniliyor.kizlarimin vardi gecti zamanla.tabi sizinki ne kadar yogun ne derece bilmiyorum.bizim hafif alinda ve burunda vardi.
tecrubeli kirkiz benim oğlumda da var melekler sağolsun baya öpmüşler🤭 ensesinde göz kapağında alnında elinin kenarında bile var. Kızımın da ensesinde vardı büyüdükçe geçiyor☺️
kirkiz tecrubeli çok sevilmişler bebişlerimiz demek ki 🥰 ensesinde ve kafasında da var onlar saç ile kapanır da alnındaki gider mi diye endişeliydim. Sayenizde içim rahatladı
tecrubeli kirkiz gidiyor canım hatta benim oğlanın alnında kalp şeklinde var kocaman ama bi ben görüyorum sanırım😁 dur buraya atıyım görebilen olcak mı