kirkiz Hanımlar Merhabalar Bebeğim doğduğunda alnında gözünde ve burnunda lekelerle doğdu. Burnundaki gitti denecek kadar azaldı ama alnındaki hala belirgin. Acaba bebeğinde bu lekeden olan var mı? Geçer mi?
rlrmelmtnk Melek öpücüğü yada şarap lekesi diyende var onlardansa geçer benim 2 çocuğumda da vardı büyüdükçe geçti