bussbety nur482482 elinizi zeytinyağıyla yağlayıp karnına (youtube da bir hemşirenin gösterdiği gaz çıkarıcı video var) onu yapın ayrıca ağız mendilini ısıtın yakmayacak hale getirip karnına koyun annem öyle yapardı bebeğime çıkarırdı
psikoanne Bizede bigaia çok iyi gelmişti , şuan 9 aylık kızım arada gaz problemi çekiyor doktor kullanmaya devam et dedi
umaygkr oznur_ozkatar ben sab simplex gax samlasi kullaniyorum acaba biagala ile birlikte kullanilir mi
mysohn7 nur482482 bigai’den başka bişey kullanmadım yediklerime çok dikkat ettim bebeğime sürekli masaj yaptım kimyonlu su içtim hep havlu ısırıp karnına koydu youtubeden gaz masajları var onlara bakın
miyosannesi nur482482 karni sıcak havlu yapabilirsiniz sonrasında gaz masajı yaparak rahatlabilirsinz ayaklarını sıcak tutun birde siz emiziryirsaniz kimyon yemeklerinizi eksiltmeyin çayını icebilrisnz
durum44 nur482482 benimki de öyleydi sabah akşam fark etmiyor sürekli ağlıyordu 😔 3 ay sürdü 4 te tamamen bitti her şeyi denedim ama olmadı tek çare zaman ve sabır
kdrengn Gaz damlasını ve probiotği bıraktım çocuğum rahatladı benimde hiç kullanma gaz damlasını bırak sadece d vitamini ver bence
ipekduman25 nur482482 çok iyi anlıyorum sizi çok üzülüyordum bende 40ı gelince biter dediler 2buçuk ayda falan bayağı azaldı şuan 4 aylık atakla uğraşıyoruz🙄
cigdem94 karamellokum Şu anda kullandığınız D Vitamini nedir acaba? Ben de Wellcare D vitamini kullanıyorum ve bebeğim gazlı. Acaba sizin de aynı marka mı merak ettim.
durum44 tutu01 her bebişin süreci farklı oluyor tabii ama eninde sonunda bitiyo çok zor biliyorum ama bitecek 🙏🏻