Merhaba kızlar 50 günlük bebeğim var bugün hiç uyumadı sayılır uykuya dalıyor ama 10-15 dk uyuyup uyanıyor sonra da uyandığı için çok ağlıyor ağlayınca emziriyorum ama emerken de uyuyakalmıyo normalde emerken uyurdu böyle birşey yaşadınız mı bugünlerde böyle olması normal mi Aslında cogu kez uyuyor gibi oluyo ama dalamayıp geri uyanıyo sanki bişey onu uyandırıyo gibi anlayamıyorum