myangelson damlaacar1501 rsv yaptırmadım kimse birşey demedi ama rota yapıldı menenjit de son dozları kaldı 13. Ay
zeynep865 damlaacar1501 şuan 8.5 aylık hepsini yaptırdım bu zamana kadarkilerin. 9. Ay ve 1. Yaşta 2 doz daha var menenjit. Özel sağlık sigortamız var hepsini kapsıyor
asrinhatasi smyya02 1 yaştan sonra da yaptıran oluyor. Doktorunuza gidip ona göre takvim düzenlemesini isteyin. Geç kalmadınız yani 🌸
brfnbt damlaacar1501 hemşireyim ve rsv haricinde menenjit ve rota aşılarını yaptırdım rsv aşısını da bu ay doktorumuza sorucam eğer yaptır derse onu da yaptırıcam evet aşıların yan etkisi olabiliyor ama bir gün ateş takibi yapılıyor bi kaç gün sonra toparlıyor ama hastalığı kaptığında daha kötü sonuçlar ortaya çıkabiliyor hastanede çalıstığım için de ne kadar dikkat edersem edeyim bebeğim bi tık daha riskli grupta
damlaacar1501 havem üst solunum yolu enfeksiyonu aslında internette vs bebekler hemen hastalanıyor bu hastalıktan ve ağır atlatıyorlar
havem damlaacar1501 hayır onu biliyorum sadece aşısı olduğunu bilmiyordum çok şükür 6 aylık olduk rsv yakalanmadık ama aşısı olduğunu bilseydim yaptırırdım
emosss__ Sadece devlet aşılarını yaptırım 2 yaşında oğlum çok şükür hasta olan bir çocukta değil. Özel aşılara pek yatkın birisi değilim
zeynepkd mavideniz96 merhaba akrabalarınız neden dolayı pişman oldular acaba? Ben de aşıları yaptırıyorum ama sıradaki 18. Ay aşısı beni tedirgin ediyor. Paylaşımlar çok kötü kafam çok karışmaya başladı
Nikita zeynepkd korkma canım, zaten amaçları seni korkutup taraflarına çekmek. Bunlar hep siyasal safsatalar. Senin, benim korkumdan besleniyorlar. Hepimiz bu aşıları yaptırdık. Maşallahlık çocuklarımız var.
mavideniz96 zeynepkd rota virüs ve menenjit ikisi de çok ciddi hastalıklar aşısını yaptırmayı bu hastalıkla uğraşanlar çok pişman oluyor benim akrabam rota virüs aşısını yaptırmadı çocuk günlerdir hastanede yatıyor mesela
Mavinarsuyu zeynepkd Korkmayın. İki çocuğumda da devlet ve özel bütün aşıları yaptırdım. Yaptırılması gerek. Çok ciddi hastalıklar ve onların yol açabileceği sıkıntılardan koruyor aşılar çocukları. ☺️
mavideniz96 Nikita komiksiniz benim yazdığım şeyi okuyun ben de aşı yaptırın dedim zaten😂 dikkatli okusaydınız keşke
burcu_kyaa Benim oğlum 2 yaşında. Süt yumurta alerjisi var ve çok yüksek seviyede. 1 yaş aşısı(çocuk doktoru gözetiminde vuruldu fakat) bizde alerjisi yüzünden bağırsak düğümlenmesi yaptı. Çok geç farkedildi. En son ambulansla üniversite hastanesine gönderildik. Ona rağmen diğer aşılarınıda yaptırdım. 4-5 yaşına kadarda tekrarlama riski var. Her aşı zamanı geldiğinde çok korkuyorum ☹️
Nikita mavideniz96 arkadaşım tuhaf mısın sen? Sana laf diyen mi oldu? Neyi neden üstüne alındın da bana laf sokmaya çalışıyorsun? Hasbinallah ya
mavideniz96 Nikita benim yazdığım şeyi alıntılamış bi hanımefendi. Sizde o kişiyi alıntılayıp bana itafen bunlar seni taraflarına çekmeye çalışıyor korkutuyor demişsiniz ya benden bahsetmişsiniz okumadan anlamadan dinlemeden yorum yapmışsınız. Konuşmaları tekrar okuyun isterseniz bi. Tuhaf olan sizsiniz kimin neyden bahsettiğini bilmiyorsanız iyice okuyun