Leylamoznur nutellamih canın benim denedim ara kanama yapıyor ne yazık ki sonra adetin kokusu değişiyor kötü kokulu oldu sonra ateş basma üşüme ruh halinde öfke
Superstar_00 nutellamih Benim kayınvalidem bu iğneler yüzünden 30 yaşında menepoza girdiğini söyledi.
nutellamih simseklivekalpli prezervatifle korunuyorduk fakat yırtıldıktan sonra asla bir daha tercih etmek istemiyorum spiral da takamıyorum çift rahimliyim üç aylık iğne de adet sıkıntısı of ne yapacağım bilmiyorum
123456777 nutellamih implant taktırabilirsiniz memnun olan çok bende taktırıcam 3 sene koruyuculuğu varmış. Bizde de şuan sadece eşim korunuyor ama tek başına yeterli olacağından emin değilim. En mantıklısı implant geldi bana
gmzkrpnr 123456777 implant görümcem yaptırdı adet olamadı aylarca. Sonra cıkarttırdı tekrar birde koldan yapıluyor cıkartırkende cok canı yanmıstı
momvememo Bende 3 aylık iğne vurdurdum 10 gün sonra kanama başladı 2 buçuk aydır kanamam var bitsin gitsin diye bekliyorum perişan oldum
gmzkrpnr nutellamih hiç bilmiorum ama ucuz değildi .cıkarttırmakta parayla:) bende sanırım spiral taktrcam iğneler yan etki cok yapıyormus