Kızlar iyi akşamlar bebeğim 13 aylık şu an 12 ay kontrolüne götürdüğümde diş çıkarıyordu birazda burun tıkanıklığı vardı doktor bir takım ilaçlar verdi. Zaditen damla rhinfant burun spreyi iburamin zero. Grip tarzı bi hastalığı olmadığı için iburamin kullanmadım bir de 2 yaş altına yazmıyorlarmış normalde içeriğinde yazıyordu. Şimdi kuzeninden hastalık bulaştı ama sadece hapşırık ve kıvamlı burun akıntısı var nefes alamıyor burnundan devamlı temizliyorum. Damla ve spreyi kullanmaya başladım tekrar ama bu iburamin kullanılır mı 2 yaş altına kafam karıştı öksürük falan yok şu an ne kullanabilirim ateş de yok iyi gelir mi şu durumda