uykusuzanne__ İlk hamileliğimde deli gibi çilek yedim birde çemen 😂 İkinci hamileliğimde de kuru pasta ve yine çilek 🍓 yemiştim😂
uykusuzanne__ LadyGaddar İlkinde tavuk döner🫠 Of çok severim 😂 LadyGaddar İkincisinde hicbişey su icebilsem şükrediyordum😬 Neden bulantın çokmuydu
TulayGeriDon uykusuzanne__ büyüdü teyzesiiii büyüdü. Yürümüyor diye ağladığım günler geçti. Şimdi dur kızım koşma kızım oraya tırmanma kızım diyorum😄ah birde konuşsa🤭 Siz nasılsınız canım çocuklar nasıl
LadyGaddar uykusuzanne__ evet maalesef sadece domates salatalık tarzi şeyleri yiyebiliyordum desem yeridir Yediklerim sayılıydı yani🫠
uykusuzanne__ TulayGeriDon konuşur konuşur merak etme konuşunca da artık hiç susmuyolar 😂bizde iyiyiz valla uğraşıyoruz iki çocukla işte
hamilesavi Ay tavuk tantuniyle bozmuştum kafayı. Her gün mutlaka söyledim. Gece canım çektiyse kendim yaptım yine yedim 🤦🏼♀️
Balbulutu uykusuzanne__ aynen başka yerden de söylemedim eşim hemen sipariş verdi de kurtuldum 😃🤣ağlamıştım Ah ah 😵💫
Deletedmom2987 uykusuzanne__ ilkinde serum çok yedim kusmaktan gözümü açamıyordum 🤣 ikinci gebeliğimde çilek çok yedim, hatta deneme amaçlı koluma sürdüm oğlumda şu an leke var kolunda aynı yerde 🤣
uykusuzanne__ Deletedmom2987 oğlumda şu an leke var kolunda aynı yerde 🤣 Aa gerçekten mi benimkilerde hiç yok😂