AbEsMu130125 Olsun evde olup kötüleşse emmese,gözünüzün önünde acı çekse daha iyi mi olurdu öyle düşünün. Şuan en güvenilir yerde en etkili şekilde tedavi oluyor. Bende çok ağlamıştım yanımda olduğu halde sizi de çok iyi anlıyorum sizde lohusasınız. Yanınızda başka çocuklarınıza varmış onlara sarılıp teselli olun, ben 3 yaşındaki kızımdan ayrı kaldım cok daha zor olmuştu onu bırakıp hastanede kalmak..