Ysmn_1
Evet canım dediler
İlk gittiğim Dr tutar merak etme,tutmaması için bir sebep yok dedi ben internetten araştırıyordum hep herkes öyle yazmıştı gebelik oluşsada düşükle sonuçlanır falan yazıyordu.
İlk tüp bebek tutmayinca Dr umu değiştirdim işte dedigim gibi oda tutmaz kesinlikle falan demedi hatta normal yolla bile olur dedi (sanırım bunu normal yollada hamile kalabildigim için söyledi )
Benim tüp alma teklifimide reddetti Dr um
O zaman 2. Tüp bebeği deneyelim dedi
Rabbimin hikmeti tuttu şükür
Hiç olacağına ihtimal vermemiştim