biebrarvar bize de doktor verdi duo olanından ilk üç gün bebeğim iyiydi ama dünden beri çok yoğun gaz sancıları var susturamıyorum sürekli ağlıyor emmek istemiyor üstten gaz çıkıyor alttanda az az çıkıyor kaka yapamadı daha sizin düzene girdi mi bebeğim daha 8 haftalık olacak