momvememo Kızlar selam 21 aralıkta üç aylık iğne vurdurdum 10 gün sonra kanamam başladı ve bu güne kadar durmayan bir kanama mevcut primolut içince kesiliyor bırakınca yine başlıyor korkmaya başladım sizce kötü bir şey var mıdır neden olmuştur
Nrgyslmn Merhaba bende iğne yaptım iki aydır kanıyorum doktor bana 3 ay kullan dedi ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum diz neler yaşadınız halen devam ediyor mu