balkuzusununannesi bence küçükken daha kolay oluyor canım. Tam bir yaşında geçen ay deldirdim hiç ağlamadı çok şükür. Ama eltimin kızı 4 yaşlarındaydı adamdanda korktu deldirirken zor zaptetti çok ağladı. Benim kızı görünce keşke bende küçükken yaptırsaydım dedi.