iremyildiz4 Doğumdan sonra regl düzensizliği yaşayan var mıdır? Varsa bu ne kadar sürdü aydınlatırsanız sevinirim 🙏🏼 Ben 8 ay önce doğum yaptım 3 ay önce ilk regl oldum. Ama bu ay 7 gün gecikti bu normal midir yaşayan var mı?
arzuapo iremyildiz4 bilemiyorum canım ben doğumdan sonra kırkım çıkınca oldum her ay başı oluyorum üstte kalsın
brn0655 iremyildiz4 ben doğum yaptıktan 3.5 ay sonra ilk reglimi oldum. Sonraki ay reglim 12 gün gecikti hamileyim diye cok korktum hatta herkes hamilesindir belki eminmisin falan dedi ama çok şükür oldum😂😂😂 cok korktum düzene oturması biraz zaman alıyor galiba bilmiyorum 3. Yü bekliyorum gecikecekmi oda bilmiyorum
accountant iremyildiz4 doktor hemen düzene girmesini bekleyemeyiz demişti gecikmeler normalmiş benimki düzenli şuan ama 7 gün de öyle çok bir gecikme değil bence
neoncivciv Ben 38. Günde regli oldum 11 gün sonra tekrar oldum normal mi anlamadım olabilir demişler bazı yerlerde
arzuapo iremyildiz4 evet hiç gecikme olmadı 11 aydır doğum yaptım her ay başı oluyorum tabi herkes farklı geç olanlar var
iremyildiz4 brn0655 benim diğerleri 2-3 gün gecikmeli olmuştu ama bu şimdi 7 gün olunca ben de korktum açıkçası aslında regl ağrılarım da var ama olamıyorum bir türlü umarım benimde aynı şekilde olur içimi rahatlattınız biraz 🙏🏼
iremyildiz4 Niyesordunbucevabi hayır yapmadım birkaç gün daha beklemek istedim öyle bir şüphem olmadığı için
buseoztrk11 iremyildiz4 ben dogumdan 3 ay sonra il reglimi oldum bu ay 11 gün geciktikten sonra oldum bu ay sanırım cogu kişinin gecikmiş
kubrasayfam iremyildiz4 4 ay önce doğum yaptım 2 aydır hasta olmuyodum bugün oldum doğum sonrası düzensizlik olabilir