Oğlum 2 yaşında ve Sünnet ettirmeyi Düşünüyorum şimdi o kadar çok şeyler kafama takılıyor ki Devlet Hastanesi ile konuştuk o 2 yaşının üstü olduğu için tamamen uyutuyoruz Yoksa çocuk Durmaz diyor eşim özel hastanelerle falan da görüştü onlar da o şekilde yapıyorlarmış ama etrafındaki herkes diyor ki niye çocuğu tamamen uyutuyorsunuz belki Beyninde bir hasar kalır Belki narkozun etkisinden uyanamaz O yüzden ben de çok korkuyorum Çok tedirgin oluyorum Sizce ne yapmalıyım Yani doktor da bana diyor ki çocuğun durması imkansız 2 yaşından üstü çocukları Biz anesteziyle tamamen uyutaraktan işlem yapıyoruz diyor Ne yapacağım hiç bilmiyorum kafam çok karıştı aranızda 2 yaşında sünnet ettirip de sürecini nasıl geçtiğini bilen var mı annelerin yardım eder misiniz