biebrarvar Kızlar parfüm arayışındayım güzel kokan daha önce bargello 122 kullanıyordum sıkıldım az kaldı zaten şuan kullanıyorım Neyse anket yapacağım hangisi daha güzel onu bana söyleyin
mommmmyys biebrarvar bright crystal kullanıyorum tek ağır gelmeyen koku o bana ve ne zaman sıksam herkes soruyor
Kuzularinanasi biebrarvar digerlerini bilmiyorum ama crystal noir ben favorilerimden .yillardir kullanirim. Cok kalici cok guzel. alirken edp olanini alin parfumlerin kalici olan edp dir.bi de cacharel noa var.pudramsi bi koku o da en sevdigim.dönusumlu 2 sini kullaniyorum.