kirkiz aynen benim bebeğimde böyle sürünüyor ama dönemiyor şimdi artık tam yan dönüyor bazı hareketler yaptırıyorum günlük sanki daha iyi geldi bakalım ne zaman dönecek siz mutlaka yüzüstü zamanı artırın şuan daha erken sizin için o aylarda bebeğim ağlıyordu diye kıyamıyordum hemen kucağa alıyordum bolca yüzüstü zaman geçirsin