Her bebek farklı benim bebeğim çoğu bebeğe göre önden gidiyor mesela ama kilo alımı hep ya alt sınır ya alması gerekenin altında oldu. Özellikle tombiş bebekler biraz daha geç yapabiliyorlarmış bazı hareketleri, her bebeğin ritmi farklı doktor sorun yok diyosa endişelenmeyin