balgirl 12 Aylık bebeğim, kaşığı uzattığımda hiç bir şekilde kabul etmiyor. 1-2 kaşık alırsa ne ala, beğenirse devam ediyor. Bazen ağzına hiç sürmeden red ediyor. Normal mi ? Uzun süredir böyle…
123456777 balgirl bizde aynı durumdayız 🤷♀️ sabahtan akşama kadar sadece yaptığı kahvaltıyla durdu 🥲 çok üzülüyorum ama bi süreç diye kabullendim ilk zamanlar çok sinirleniyordum yemeyince
cilekli_soda balgirl benim bebeğimde aynı durumda gün içnide dolanırken yedirmeye çalışıyorum gece beslenmeyi bi tık azalttım daha iyi besleniyor akşam yemeğini iyi yiyo kahvaltı hiç yok bende zorlamıyorum
UykuPerisi_ balgirl ah kıyamam bizimkinin de yoğurt ağacı 😂 sürekli yoğurt çorbası yapıyorum sende yapsan hiç mi yemez. İçinde yımurta olduğu için rahatım en azından vitamin alıyor. Belki senin minikte sever bi denesen
balgirl UykuPerisi_ Yoğurt çorbası tarhana çorbası makarna pilav yoğurt bunlara hayır demiyor ama mercimek yemeği sebze çorbası sebze yemeği no bugün makarna ve domates çorbası yaptım makarnayı yer ama domatesten emin değilim. Bazen ağzına sürmeden red ediyor
begolas Onune koyun bence kendi kendineagzina gotursun oyle yemeyi seviyorlar zamanla alisiyor. Bir de daha once zorladiniz mi kasikla bilmiyorum ama ben de bi ara zorlamistim yemeyince kasiktan sogumustu
balgirl begolas Zorladım sabrımın sınırındayken bağırdım yalan yok. Ama hiç birşey yemiyor diye çok üzüldüm. Şimdi bitti mi diyorum eliyle bitti gitti yapıyor tamam afiyet olsun diyorum ama içime sinmiyor
myangelson balgirl benim oğlum da aynı. Sevdiği şeyleri yapıyorum yine bir iki kaşık dışında yemiyor. Kahvaltida salatalık yaban mersini ve pide yiyor sadece akşam da aZcik bir iki kaşık çorba sonra yine pide istiyor sadece
[silindi] balgirl benim kızım da aynı 13,5 aylık. Kahvaltı yarım yumurta 2 kaşık yoğurt diğer öğünler tarhana. Başka bir şey sokmuyor ağzına. Bir de bu aralar kabak çekirdeği ve cevize sardı. 1 avuç kabak çekirdeği ve 1 tane ceviz yiyor günde. Başka ne verirsem vereyim asla yemiyor
begonvil00 Aynı durumdayız 12.aya kadar kaşığa atılan bebeğim şuan yemeği verince yüzünü ekşitiyor ağzından çıkarıyor. Geçici bir durum ve 1 yaş atağı ile alakalıdır diye düşünüyorum
gnsgkce balgirl Benim kızda aynı ara ara iştahsızlık geliyor gidiyor doktorumuzla konuştum dişten dolayıdır dedi daha yumuşak şeyler teklif ediyorum önüne koyuyorum benden almazsa kendi yediği kadar yesin diye çok ısrar etmiyorum sevdiği şeyleri bile yemiyor bazen çeşitli şeyler yapıyorum bide çok şükür hiç bi atağı atlamaz benimki 1 yaş atağıda üstüne geldiyse 😂 Allah kolaylık versin hepimize 🥲
Minikbirprenses balgirl benim bebeğimde aynı bu sıralar şöyle yapiyorum tabağa koyup önüne koyuyorum. Elleriyle oynuyor arada kaşık goturuyorjm ağzına hemen açarsa sansima
huzur283_ Çok şükür biz geçtik o dönmeleri bende çok zorlanıyordum yedirene kadar kırk takla atardım Ama bulduğum çözüm gerçekten işe yardı sizinle paylaşmak istiyorum belki işinize yarar oğlum 12 aylıkken sabah kahvaltısı 8.30 en geç bilemedin 9 da verdim kahvaltıdan sonra biraz meyve ama ısrar etmezdim sadece teklif ederim bazen evet alırdı bazen de istemzdi öğle arasına geldiğinde öyle dengeyi kuruyordum ki hem yorulsun hem acıksın ki öğünde hiç bir şey tabağında bırakmasın açlık dengesini iyi kurun emin olun yer bazen şunda yesin bunuda yesin derken ögün zamanı geldiğinde yemezler aç bırakın biraz acıktıklarında gerçekten kendileri ister çok şükür şimdi 2 yaşında oğlum düzeni halla aynı öğün oğün yediririm asla hayır demez ve 5 aylık bir kız kardeşi var arada kaşığını alıp kardeşine yedirmeye çalışıyor ilgisi çekecek şeyler yapın ama bazen olabiliyor zorlamayın sonra inatçı keçi oluyorlar 😆 üstlerine gitmeyin aç bırakın
balgirl huzur283_ Her uyandığında oyuncaklarıyla oynayıp bir saat geçtikten sonra yedirmeye çalışıyorum yinede kabul etmiyor. Günde 2 uyku yapıyor her uyku öncesi emiyor ondan atıştırmalıl bile vermiyorum. Mutfakta işim olduğu zaman eline salatalık elma verirdim yerdi şimdi ya atıyor yada poposunun altına koyuyor