hepbahar123 Kızlar akşam uyku saatleriniz sabit mi ?hep ayni saatte yatırirım oğlumu yine de saati gelince uykusu gelmez geçsjn yine gwlmez. Yayırmasam asla yatmaz yatırsam uyumamak için beni çileden çıkartır yani nasıl uykuya geciriyorsunuz? 4 yaşında kendi uyusun diye de yapmadığım kalmadi yok yani
deniz255 hepbahar123 bende kendim yatırıyorum. Yanına yatıyoruz o şekilde masal anlatı vs. Kendi kendine uykum geldi dediğini hiç hatırlamıyorum şahsen hatta zorla gidiyoruz yatağa😂
lenakor hepbahar123 20.30-21.00 arası uyku saati 19.30da duş aldırırız kremleme giyinme maması derken 20.30 gibi yatağa yatırıyorum ben yada eşim yanına uzanıyoruz uyuyunca kalkıyoruz
Burcak61 hepbahar123 6.5 yaştan bildiriyorum çok nadirdir yorulup uykuya kaldığı halen yanına ben ya da babası girer birlikte uyuruz ve kardeşi olduğundan beri gece kalkar yanımıza gelir kardeşi 4 aylık
sezer2022 hepbahar123 benimkide 3,5 yaşında yanına yatıyorum ve evet istisnalar olmadıkça (uykusu olmasada) aynı saatte yatırıyorum
hepbahar123 deniz255 biz de bu aşamalarla bugünlere geldik ama artik yani hiç.mi biyolojik saati oluşmaz kafayi yicem diyorum bazen hiv şasirtmam saatini çünkü yine de uyumucam diyor 🥲🥹
forumgurmesi Bende hep öğlen 2 akşam 10 da uyuturum çok uyarım uyku saatlerine ama her defasında kırk bin naz ile uyur.
hepbahar123 forumgurmesi bazen bu durum bni o kadar yoruyor ki bazen oturup aĝlayasım geliyo azı çocuklar görüyorum kendi kendine uyuyor biz.nerde hata yaptik ya bn bile iki gün ayni saatte uyusam üçüncü gün otomatik uyurum bu çocuk yılllardır hiç mi alışmaz bazen sesim istemsiz yükseliyor sonra pişman oluyorum
deniz255 hepbahar123 bende hiç saat şaşırtmam işimiz yoksa dışarıda vs. Ama istemiyor ısrarla ama yine de yatıyoruz. Onu da anlamak lazım. Uyuyunca dünyayı keşfedemiyorlar🥲😂😂
hepbahar123 lenakor biz de düzenli yatırken hikayeler rutinlerle vs ama artik 4 yaşına girdi yani artık kendi de yavaş yavaş uyumasi lazim degil mi saati gelince veya uyumak istemez mi ? Deniyorum güzellkkler vs ama.yok yani uyumamak için dkreniyor ve artik gece sürekli uyanip bizim yanimizda uyumak istiyor ve bunu her zaman ister oldu net duruyoruz yine aynı zorluyor . Uyumamak icin her kılığa bürünüyir
lenakor hepbahar123 odasında uyumak istemiyordur belki de kendi odanıza ayrı park yatak mı koysanız belki uyuyunca bir şeyler kavuracağını düşünüyordur bilemedim her çocuk farklı yönlerden zorlayıcı olabiliyor bu günler geçecek tabi ki ama geçene kadar da insan yıpranıyor haliyle 🥺🤷♀️
hepbahar123 deniz255 ya öyle ama artık yoruldum ona baĝırmak ses yükseltmek hiç istemiyorum ama o kadar zorluyor ki benj
hepbahar123 lenakor uzun zaman oldu odasi ayırmak zorunda kaldik köyde sobali evdeyiz onu sobanin yan taraftaki odaya mecbur yatırıyoruz ev küçük zatwn ama işte
lenakor hepbahar123 ayrı odada olabilir ama tek başına gidip uyuması için küçük bence bazı çocuklar daha hassas oluyorlar daha fazla destek istiyorlar siz yanına uzanın uyuyana kadar birlikte yatın gece de uyandıkça o şekilde yatağına yatırıp yanına uzanın zamanla kendinizi geri çekmeyi deneyin mesela yanına oturun elini tutun bir zaman sonra yatağın dışında durup elini tutun desteği yavaş yavaş çekin bence ya da zamana bırakın size ihtiyacı vardır
Retzja 2 yaşına 2 ay var oğlumun, 1 yaşına kadar 19:30 civarı uyuturdum, 1 yaşından sonra 20:00 - 20:30 arasına kaydırdım. Her gün aynı saatte uyur.
hepbahar123 lenakor aynen galiba korkuyor da öyle diyor ama bahane de oluyomuş diyorlar bazılarinda. Fakat bize belliki jala ihtiyaci var yanında yatayim uyuyana kadar bari
moryazma hepbahar123 Büyük hafta içi 21:30 sabit cuma cumartesi okul tatil olduğu için esnetiyoruz biraz. Küçküte 21:00 21:30 arasında uyuyor ortalama arada şaşıyor ama genel rutin bu şekilde
hepbahar123 moryazma peki kendi kendjlerine uyuyorlar mı benimki teilyon tane bahane sebep uydurma peşindr ve uyumamak icin çok çaba sarfediyor ya