asmingul487_ Merhaba kizim 3 yasinda artik son kac gundur asiri karnim agriyor dedi kan dışkı rontgen temiz ama yemek yemiyor agliyor boyle olan var mi naptniz bu cocuk gastroenteroloji de gotrcm ama onden fikir edinmek istiyorum umarim kotu birşey değildir
urgabemm Benim de oğlum 3,5 yaşında sürekli karnım ağrıyor diyor .dr a götürdüm Ben de kan idrar ultrason hepsi temiz . Ama hala yemek ağzına alsın çok karnım ağrıyor diyor sn lik ve geri yemek yemeye devam ediyor. Anlamadım ne olduğunu
Bhr14 Benim kızımda öyle yaa artık psikolojim bozuldu sürekli karnım ağrıyor diyor bizde rendevu aldık siz ne yaptınız bir çözüm bulabildiniz mi