Evet kuzum kan uyuşmazlığı ayrı bi sıkıntı bizim de kan uyuşmazlığımız var yatış hiç yapmadık ama hiç uyumadım gecem gündüzüme karışmıştı haftalarca belki.. doktor bi numaralandırmak gerekseydi 10 üzerinden 5e düşse bile sizin hala 8 dir bu durum demişti kan uyuşmazlığında ayrı bi çaba gerekebiliyor ama oğlum 4 yaşına girecek şükürler olsun geçip gidiyor endişelenmeyin canı veren Allah, can veren Allah onun himayesi altındayken hiçbir şey olmaz evelallah siz müsterih olun:) çok geçmiş olsun