Kızlar benim kızım 6 ay emdi bıraktı şimdi 3 yaşını geçti kirkimdan sonra hiç korunmadik hamile de kalamadim prolaktin değerim yüksek çıkıyordu çünkü hala sütüm geliyordu geçen ay mastit oldum sütüm kesildi şimdiden sonra hamile kalma şansım olurmu acaba sütü çekildikten sonra hamile kalan varmı