Bdksbsjsnd Ben başta travel sistem aldım ama artık bebeğim büyüdüğü için onu satıp kabın boy almak istiyorum önerisi olan var mı ben iki model arasında kaldım yoyko max ve Prego aria
Burcak61 Bdksbsjsnd kanz un tek taraflı kabin boyunu aldım çok memnunum hemde yenidoğana aldım bunu tavsiye ederim sizinki büyümüşte zaten bütçeyi de aşmıyor geçen yıl civil de 6 bine almıştım