merhaba. benim bebeğim 3 ay 2 günlük
çok merakla etrafı izler
beni görünce sesimi duyunca tepki verir
çok güler
oyun matına bırakınca kendi başına oynar
etrafı izlemeyi çok sever
ama sessiz yapar
güler ama sessiz
beni görünce elleri kolları oynar ama sessiz
hiç sesi yok değil
bazen agular bazen mırıldanır
ama genel itibariyle kahkaha atma ya da benimle sohbet etme vs yok
bu bir sorun mu? yoksa bazı bebekler de sessiz midir