Arkadaşlar sol göğüste kola yayilan agri ve öksürük nefes darligiyla göğüse gittim butun tahliller iyi geldi ama röntgende kalbin sol tarafi duz normal bir insan kalbine benzemiyo anormallik var dedi basina gelen var mi cok korkuttu beni ya kalpe sira aldim gidicem ama içim içimi yiyor gidene kadar