3 aylık oğlum var Salı günü sabah verem aşısı yaptırdık o gün akşam hafif uyku hali oldu ondan sonra bişey yoktu . Bugün öğleden sonra bi halsizleşti sürekli uyku hali ayılamıyor huzursuz uyanıyor gözlerini açamıyor ama mırıldanıyor ateşi yok öksürüğü yok burun akıntısı yok hiç bişeyi yok yani sebebi nedir çok korkuyorum bişey var diye 😒