Bronşit başlangıcı var doktor hava verdi ama yatışta olabilir haftada bir kontrole götürüyorum cok oksuruyor balgamı atamıyor haftada bir gel suanlik iyi gidiyor deyince dun sağlık ocağına götürdüm içim rahatlasın diye bekleyemedim haftanın dolmasını geceleri cok oksuruyor çünkü sağlık ocagi doktoru da perebron ver dedi şurubu da aldim ama versem mi vermesem mi bilemedim