Hanımlar iyi günler, bebeğim 2-3 gündür gündüzleri az besleniyor ama gündüz uykuları, gece uykusuna aynı saatinde yatıyor fakat önceden daha uzun uyurken şimdi 1-2 saat daha erken uyanıyor gece beslenmesi için büyüme atağı mı acaba yoksa gündüz az beslendiği için mi