Bende şikayet etmiştim cimere. Ama pek bişey çıkmadı aradan bi süre geçtikten sonra hastaneden bi hemşire ulaştı bana watsaptan Doğum sonrası psikolojisi ile ilgili görüşmek için dedi. Müsait olmadığımı söyledim müsait olunca dönün lütfen dedi ama dönmedim de geri. Bunun o anki psikoloji ile ilgisi yoktu oysaki şu an bile yaşadıklarım aklıma geldikçe kötü oluyorum.