Biraz post hortlatmış gibi olacağım ama… Bugün silinen bir posttaki güzel yorumunuz için teşekkür etmek istedim, çok naziksiniz. Yanıtımı tam gönderiyordum ki post sahibinin yüksek enerjisi sayesinde post uçtu gitti.😅 Sevgilerimi iletiyorum.😊🌸
Bu arada bizimki de 8 aylıkken 2 uykuya düşmüştü. Sizinki de yavaş yavaş geçiyor belli ki. Bool uykular ona.🐣💤