Yaso_ Kızlar bebeğim önümüzdeki ay bir yaşına girecek bu zamana kadar hep molfix kullandım pişik olur diye memnundum ama artık 5 numara kullandığımız için pahalı geliyor hangi beze geçebilirim önerilere açığımmm
yenibir_ Yaso_ prima premium care kullanıyorum memnunum bi misafirimiz bez getirmiş hediye bi iki gün kullandım kendi bezimiz bitmişti molfix ama sevmedim kızarıklık yaptı ve rahat değil bi iki çişde bile ta öne dogru uzayıp gitti bilmiyorum sevemedim o gün aksam yine prima aldırdım
seros3535 Yaso_ Çok çeşit denedim ama yine mecbur primaya döndüm en iyi gelen o çünkü boykot evet ama yapıcak birşey yok
tbau Ben de molfix kullanıyorum da fiyatlar aşağı yukarı aynı gibi geldi bana. Migrostan alıyorum orda piyasaya göre daha uygun oluyor.
tbau BİM’in bezini ben de düşündüm ama fiyat olarak pek fark yok herhalde. Onu da çok övüyorlar. Bi dene istersen. Biz de yeni 5 numaraya geçtik bugün ilk kez aldım bakalım zorlayacak gibiyse ben de bakacağım bi şeyler.
ik_54 Doğumumdan itibaren sleppy kullandım ama sızdırma problemi çok oldu bizde şuan BİMden alıyorum çokta güzel öneririm
symstf Yaso_ ya bu Bim’in bezinin tam olarak neyini millet beğeniyor övüyor anlamadım. Berbat bence. Ben ebebekten pofy denedim iyi bir bez gece prima kullanıyorum gündüz pofy.
oylesinebiri__ Yaso_ biz Molfix kullanıyoruz hep bende migrosta numarasını bulamadığım için baby me aldım oda güzel
yrnyrn061 Yaso_ ben bimin bezini kullanıyorum çok memnunum ama fiyatlar aşağı yukarı aynı çok fark yok aralarında yani
aslhnkrts Yaso_ molfix kullanıyoruz Migros’tan alıyoruz hep , ben Sleepy yeni çıkan serii denemek istiyorum. Cırtlı bez kullanıyosanız e bebekte poffy vardı sanırım ona bakabilirsiniz
Yaso_ aslhnkrts Evet onu da önermişler ama kararsız kaldım biminkini deneyeceğim galiba ilk olmazsa onu alırım