tbau Kızlar elinizde kalan küçük bebek bezlerini ne yapıyorsunuz? Çevremde ihtiyaç sahibi de yok nereye verebilirim?
Nikita tbau sağlık ocağına verebilirsin. Onlar orada ihtiyaç sahibi anneleri biliyor, yerine ulaştırıyor. Ben kızımın bebeklik kıyafetlerini de vermiştim. Almışlardı. Emzirme sütyeni, korse vs loğusayken kullandığım ürünlerden artanları da vermiştim.
tbau Var da bir gazeteci araştırmış kutularda toplananlar satılıyormuş. Ben de tam bilmiyorum öyle duydum.
Balbulutu tbau yok canım ya bizim belediye magaza gibi yer yapmış ihtiyac sahipleri için. Komşu falan varsa sor
[silindi] tbau arkadasim yeni dogum yapmisti kullanirmisin diye sordum kullanirim demisti elimdeki butun kucuk bezleri ona vermistim