Kızım 9 aylık olacak yanımda uyuyor bu zamana kadar 3 yatak aldım artık alacağım yatağı kullanmak istiyorum tekrar tekrar almak istemiyorum. Çilek mobilyanın karyolasını almıştım yeni doğum yaptığım zaman taşındık önceki evimiz çok büyüktü şimdi küçük eve taşındım sığmaz diye düşünerek arkadaşıma verdim hiç kullanamadım oysa ki sığarmış. Park yatak aldım yatmadı anneme getirdim anneme gelince ara sıra kullanıyoruz anne yanı beşik aldım küçük geliyor çok hareketli olduğu için sığmıyor şimdi odasına yatırmak istiyorum artık hareketli olduğu için deli gibi yatıyor kız düşmesinden korkuyorum şimdi montessori yatak almayı düşünüyorum. Gece uyandığı zaman emziriyorum yanımda yattığı için memede uyuyor benimde kolayıma geliyordu ama artık kendi yatağına geçmesi gerek diye düşünüyorum çünkü yanında ben olmadığım zaman çok sık uyanıyor meme arıyor alışkanlıktan. Sizce 9 aylık bebeğimi kendi yatağına koyabilir miyim zamanı geldi mi annem geç bile kaldın en baştan öyle alıştıracaktın diyor 🥹 nasıl bir yatak alayım ne zaman ayırayım tavsiyeniz var mı