Kızlar Banada bir akıl verin cildirmak uzereyim kızım 6 aylık 3 saatte 60 ml mamayı zor içiyor biberon u bıraktığında asla geri almıyor 2 numara mamaya geçtik biranda bu şekilde oldu daha öncede mama reddi vardı ama duzelmis gibiydi ek gıda hiç almıyor ağzını açmıyor ısrarcı olunca ağlıyor kilosu geri kaldı ne yapacağım ne yapmalıyım bir akıl verin lütfen 🌸💕