Ladybugs Kızlar 1 oğlum var adı Gökalp şimdi 2. Oğluma hamileyim 2 hafta sonra doğum var ama ismine karar veremiyoruz düşünüp tekrar başa dönüyoruz en son 2 seçeneğe düştük ben göktuğ diyorum eşim o çok var alptuğ olsun diyor sizce hangisi lütfen yardım 🙄🙄
mysohn7 Ladybugs bende anlamlarına ve ismin kişiliğine bakın her isminde bir kişiliği karakteri vardır buda tabi insanada sirayet ediyor biz hiç araştırmadan çevremizde de kimsede yok diye Barbaros koyduk oğlum aşırı sinirli inatçı ya böyle dümdüz bir çocuk ismin asıl kökeni barbar’mış Allah’ım yardımcım olsun 😁 oğlumu yumuşatacak uslandıracak sabır ve güç versin