ulanhayat facia daha sabah kahvaltısı ile başlıyor.ve en zorlandığım öğün.ekmeksiz ufak ufak peynir, zeytin, yumurta, avakado vermeye çalışırım.ama geri çevirir. Öğlen çorba içiririm.akşam ne yemek varsa azda olsa zorla yediririm. Kendi keyfine kalsa oruç tutar.oyüzzden yesin diye zorlatıyorum. Eskiden yemekten soğur tiksinir der zorlamazdım. Sevdiği şeyleri yapardım.herşey onun keyfine göreydi.Baktım çocuk bu halinden memnun..dur dedim.devreye girdim.